Voordeel met de Rest eau Café Betaalkaart

5 feb 2018

Heel wat leden van onze club nuttigen regelmatig iets in het resteau-café van het zwembad Rozebroeken. Onze club is in het bezit van vooraf opgeladen betaalkaarten die jullie kunnen aanschaffen bij Jozef Nies. Je kan met deze kaart betalen en dan krijg je steeds een korting van 5% op je verbruik. Ook de club zelf krijgt hier voordeel uit. Dus hoe meer leden zo een betaalkaart gebruiken, hoe beter dit voor de club is. In het resteau-café kan je steeds opnieuw geld laten zetten op de betaalkaart (minimum 20 euro) die onbeperkt geldig is.

Wie zo een kaart wil aanschaffen kan deze aankopen bij Jozef. De kaart is reeds vooraf opgeladen met een tegoed van 20 euro. Vermeld steeds onze zwemclub ("Rosas") wanneer je met je kaart je consumpties betaalt.

Alvast bedankt!