AanspreekPunt Integriteit

Beste sympathisanten van ZRO,

Ik ben Liesbeth Vermaelen en met dit bericht wil ik me graag aan jullie voorstellen als het nieuwe API van ZRO. API staat voor AanspreekPunt Integriteit en wordt wettelijk opgelegd door de Vlaamse Overheid.

Het API is de persoon die je kan contacteren als je in aanraking komt met gedrag, van welke aard dan ook, dat over jouw grens of die van iemand anders gaat.

Als API ben ik niet alleen bereikbaar voor de zwemmers maar ook voor trainers, ouders, vrijwilligers, …

Ik ben geen lid van het bestuur van de club en heb daardoor een onafhankelijke positie. In eerste instantie zal ik altijd luisteren naar jouw verhaal en het proberen te begrijpen.

Daarna kijken we samen verder hoe dit het best aangepakt wordt, alles in discretie en met goedkeuring van de melder.

Wie mij wil bereiken kan dat steeds doen via onderstaand emailadres

liesbeth.vermaelen1@telenet.be

Aangezien mijn dochter traint bij de basisgroep kan je me ook in de Rozebroeken aantreffen.

Spreek me gerust aan als je een vraag hebt, want nee is altijd oké.

Activiteiten & Wedstrijden

m d w d v z z