groepen

Op het einde van de verschillende stappen in vervolmaking, kunnen de zwemmers een keuze maken tussen competitief zwemmen met deelname aan wedstrijden of eerder recreatief zwemmen. De trainers bepalen in welke groep de zwemmer terecht zal komen.

Wanneer je voor recreatief zwemmen kiest, kom je bij Recreatie Jeugd terecht. In deze groep kan je zwemmen tot en met 18 jaar. Zodra je ouder bent dan 18 jaar, hoef je onze club uiteraard niet te verlaten maar kan je verder blijven zwemmen bij het Recreatiezwemmen voor Jongvolwassenen/Studenten (+18/-26) of het Volwassenzwemmen.

Recreatie Jeugd (t/m 18j)

Bij Recreatie Jeugd is er aandacht voor:

het onderhouden van techniek in 4 zwemstijlen

overlevings- en reddend zwemmen

trimzwemmen

zwemmen in spelvorm

WANNEER ?

dinsdag : 18u - 19u

zaterdag : 12.30u - 13.30u

Kostprijs ; september tot juni

1ste kind : 220 euro

2de kind : 200 euro

Vanaf 3de kind : 175 euro

Bij aanvang van de eerste training kan je eens toegangsbadge kopen (10 euro). Bij teruggave van de badge krijg je 5 euro terug.

Voor meer inlichtingen en inschrijving : koen.zwemclubrosas@gmail.com

Recreatief zwemmen vr studenten (+18) en volwassenen

ZWEMMEN VOOR RECREATIEVE ZWEMMER 18+

Voor studenten geldt een korting van 20% op onderstaande tarieven, mits bezorgen kopij van studentenkaart

KEUZE 1: Techniekverbetering schoolslag en crawl

Trainingsprogramma waarbij de techniek van crawl en/of schoolslag wordt aangeleerd of verbeterd: correcte arm- en beenbeweging + ademhalingstechnieken. Een vereiste tot deelname is minimum 50m kunnen zwemmen.

Wanneer: woensdagavond van 21u – 22u in zwembad Lago ROZEBROEKEN
Data: van september t/m juni elke woensdagavond, tenzij het zwembad gesloten is.
Kostprijs: september tot juni: 230 euro (inbegrepen lesgeld + inkomgeld) (Student : 180 euro)

KEUZE 2: Conditiezwemmen

Trainingsprogramma waarbij betere zwemmers de conditie verder kunnen opbouwen. Het doel hier is om de uithouding en snelheid te verbeteren. Een vereiste tot deelname is vlot crawl en schoolslag zwemmen.

Wanneer: keuze uit 2 dagen, elke dinsdagavond van 20.30u – 22u en/of elke woensdagavond van 21u – 22u in zwembad Lago ROZEBROEKEN
Data: van september t:m juni elke dinsdag– en/of woensdagavond, tenzij het zwembad gesloten is.

Kostprijs: dinsdag: september tot juni: 230 euro (inbegrepen lesgeld + inkomgeld) (Student : 180 euro)

woensdag: september tot juni: 230 euro (inbegrepen lesgeld + inkomgeld) (Student : 180 euro)

dinsdag en woensdag: september tot juni: 340 euro (inbegrepen lesgeld + inkomgeld) (Student : 275 euro)

Bij aanvang van de eerste training  kan je een toegangsbadge kopen (10 euro). Bij teruggave van de badge krijg je 5 euro terug.

Voor meer inlichtingen en inschrijvingen : koen.zwemclubrosas@gmail.com

Activiteiten & Wedstrijden

m d w d v z z